понеділок, 26 вересня 2016 р.

Рефлексія мастер-клас

Сьогодні на майстер-класі я спробувала пригадати заняття курсу Intel 10 з вчителями моєї школи. Спробувала проаналізувати свої і їх досягнення і труднощі.  З допомогою учасників тренінгу я проснулась (руханка) потім заповнила анкету (саморефлексія тренера) і сформулювала свої власні цілі на цьому тренінгу. Зокрема, досконало розібратися з
- стратегії формуючого оцінювання(конкретизувати його)  =дві форми оцінювання учнівської роботи=
-проведення педради       вияснили що це майже мозковий штурм
цілі та розробляння плану дослідження .    дослідження наукове і навчальне 
Планую досконало
Розібрати 5 цілей формуючого оцінювання та вчились описувати їх використання при вивченні навчальної теми 

Немає коментарів:

Дописати коментар